Известие

Collapse
No announcement yet.

Хайде помощ за парното.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Хайде помощ за парното.

    Значи четох теми едно друго, но не мога да се справя...

    Парното ми спря да работи. По скоро врътката. Значи първо изгоря 2ра по-късно и 3та степен... Сега работи само на 4та, което пак е добре.
    Чух, че някакви резистори може да са изгорели..Също четох и за някаква платка. Друг вариант е самото копче...Макар, че не ми се вярва..

    За тия резистрои някой ми каза да ги търся под жабката...Е да ама НЯМА нищо такова там.. абсолютно нищо Значи този петък колата ми ще влезе при Румен в сервиза за малко обслужване и ми се иска до тогава да знам, какво точно трябва да се смени за да мога да я направя

    Искам помощ. Колата е 93г. 2.0 155ца. БЕЗ повтарям БЕЗ климатик/троник!

    Къде да търся, на някой да я закарам да я види Имам и снимки под жабката, но никъде не намерих нищо..


    Големи благодарности.
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

  • #2
    Там са си, на тази снимка са махнати, в предишни теми съм пускал снимки на самите резистори и какви съпротивления трябва да дават.
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

    Comment


    • #3
      Става въпрос предполагам за този отвор и 4 терите кабелчета влизат вътре?... А как ще разбера дали са изгорели...Някакви видими признаци... Дано да е това...Утре нямам търпение по светлото да видя
      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
      by RUBIG service

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от VFTI
        А как ще разбера дали са изгорели...Някакви видими признаци...
        ами примерно парното започва да работи само на по-висока степен
        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

        Comment


        • #5
          Колега, когато съпротивленията са изгорели парното работи само на 4та степен, защото тя е директна. При мен беше същата ситоация. Първо работеше на 2,3 4, а после остана само 4тата. Съпротивленията стават от Типо, Темпра, Дедра. Аз си сложих от Дедра втора ръка не ми искаха даже никакви пари, защото това никой не го е търсил и ги изхвърлят. Не вярвам някой да ти иска повече от 5лв. стига да е читаво. Някои се опитват да разпойват старите съпротивления и да припойват нови от нещо друго но лично за мен това са пълни дивотй.

          ALFA 155 1.8TS 94г.

          Comment


          • #6
            Колеги май не сте прочели поста ми!
            Аз казах, че поетапно изчезнаха степените. И само 4 та работи... Въпроса е дали е от самите резистори, защото може и да е друго.

            За това питам. Как да разбера дали са читави съпротивленията.
            Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
            exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
            ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
            ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
            by RUBIG service

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от VFTI
              Колеги май не сте прочели поста ми!
              Аз казах, че поетапно изчезнаха степените. И само 4 та работи... Въпроса е дали е от самите резистори, защото може и да е друго.

              За това питам. Как да разбера дали са читави съпротивленията.
              Ми колега премери ги бе, казах че съм пуснал снимка какви трябва да са съпротивленията им в една от предишните теми.
              Alfa Romeo 155 1.8TS
              Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

              Comment


              • #8
                Най лесното е, но нямам с какво да ги премеря за това питам дали има някакви видими поражения
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                by RUBIG service

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от VFTI
                  Най лесното е, но нямам с какво да ги премеря за това питам дали има някакви видими поражения
                  Е сега е момента да си вземеш мултицетче
                  Alfa Romeo 155 1.8TS
                  Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                  Comment


                  • #10
                    Абе моята като се клецаше така се оказа че единият кабел който влиза буксата се крепи едва едва и цялата букса беше нагоряла ( е и все още си е такаде
                    А ти вместо да се чудиш какъв е проблема се наври с главата надолу и разгледай малко
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #11
                      Аз вече се наврях Но май не е от кабелчетата..Бутах бутах но не тръгна... Направих снимка на резисторите и свалих един... Мисля да ги купя 3те и да пробвам нали като заменя този сваления дали ще тръгне и после да сменя и останалите... Просто нямам мултицет..

                      Та в магазините дали има такива ъспротивления или да ходя до италианеца

                      П.П Мултицет няма да си вземам
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                      by RUBIG service

                      Comment


                      • #12


                        На път за Италянеца мини през някой магазин за електронни елементи и питай
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #13
                          Re:

                          Първоначално публикувано от Alexanderbb
                          На път за Италянеца мини през някой магазин за електронни елементи и питай
                          те ше му кажат:
                          е сега е времето да си купиш мултицет)))
                          '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                          '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                          Comment


                          • #14
                            Хаха..>Ех този мултицет...Ако намеря време ще си купя утре, ако не един приятел ще му услужи в Събота...

                            Иначе преди 1 час един колега. Който случайно си ровел в гуугъл попаднал на темата ми. Та ми звъни и започна да ми обяснява как има същата алфа и същия проблем и реши да ми помогне Евала на такива хора..От Радомир е човека

                            Та според него направо да си купя цялата платка..>Втора ръка била 20тина лева.. И нали става и от други коли, а нова била 80лв.

                            Да но на мен 20лв. са ми 60-70км градско каране и не ми се дават...Май ще търся само резисторите да сменя, но въпроса е как да ги запоя...В смисъл. Нямам поялник, живея в блок...Ако бях в ЕВ щеше да е лесно....

                            Иначе да питам. Добре ако прекарам сега една жица на мястото на резистора, който извадих дали може да стане нещо фатално? Просто да проверя дали ще работи парното...Предполагам че пак ще работи но пак ще е на 4 та степен Та да направя ли една проба
                            Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                            exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                            ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                            ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                            by RUBIG service

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от VFTI
                              Хаха..>Ех този мултицет...Ако намеря време ще си купя утре, ако не един приятел ще му услужи в Събота...

                              Иначе преди 1 час един колега. Който случайно си ровел в гуугъл попаднал на темата ми. Та ми звъни и започна да ми обяснява как има същата алфа и същия проблем и реши да ми помогне Евала на такива хора..От Радомир е човека

                              Та според него направо да си купя цялата платка..>Втора ръка била 20тина лева.. И нали става и от други коли, а нова била 80лв.

                              Да но на мен 20лв. са ми 60-70км градско каране и не ми се дават...Май ще търся само резисторите да сменя, но въпроса е как да ги запоя...В смисъл. Нямам поялник, живея в блок...Ако бях в ЕВ щеше да е лесно....

                              Иначе да питам. Добре ако прекарам сега една жица на мястото на резистора, който извадих дали може да стане нещо фатално? Просто да проверя дали ще работи парното...Предполагам че пак ще работи но пак ще е на 4 та степен Та да направя ли една проба
                              И като заработи пак на 4 та степен каква ти е ползата ?


                              не съм пробвал да запоя с плюнка пробвай. НЕеее сетих се вземи една голяма лупа и дебни когато се покаже слънцето нагрей с нея калая и така запои резистора............
                              пфф

                              Тия резистори се запояват точно за половин минута.
                              Обади се на някой приятел който има мултицет (обикновенно щом можеш да запояваш имаш и мултицет ) да ти ги запои. После го черпи едно кафе/бира и да ти е мирна главата.

                              Нови резистори всимаш в първия магазин който намериш за такива неща. Като цената им е от стотинки до няколко левчета


                              Сега незнам колко вата са резисторите ползвани от Италянците но на тях си пише, и за да са сложени от завода значи са стандартни и се продават такива. Ако няма същите вземи по мощни (говоря за Ватове) НО СЪС СЪЩОТО СЪПРОТИВЛЕНИЕ.

                              Успех
                              sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                              Comment

                              Working...
                              X